Nuoren Voiman Liitto on valtakunnallinen kirjallisuusjärjestö, joka elävöittää suomalaista kulttuuria tapahtumillaan, kirjoittajakoulutuksellaan ja kulttuurilehdillään. Liitto on ollut aktiivisten kirjoittajien, esiintyjien ja lukijoiden yhteisö kohta sadan vuoden ajan. NVL:n toiminta on poliittisesti sitoutumatonta ja avointa kaikenikäisille.

Kirjoittajakoulutus

Kirjoittamaan oppii kirjoittamalla ja saamalla palautetta.
Järjestämme arvostelupalvelua, kirjoittajakursseja ja
sanataideryhmiä kaikenikäisille maanlaajuisesti. Ota selvää.

Runokuu-kirjallisuusfestivaali,
Poetry Jam, Prosak,
kirjalliset salongit, Ketju-klubi. Monitaiteisuus. Yhteisöllisyys.
Tekijät ja yleisöt kohtaavat ja sekoittuvat. Tule mukaan.

Kulttuurilehdet

Nuori Voima on yli satavuotias filosofinen kulttuurilehti, jonka
jokainen numero on teos. Palkittu Kritiikki-lehti tarjoaa pohdittua ja
laadukasta kirjallisuuskritiikkiä ja -esseistiikkaa. Tilaa.

Nuoren Voiman Liiton nuorten sanataideryhmä Saniainen järjestetää Suomen valokuvataiteen museolla #Kielikuvia-sanataidetepahtuman.
Kirjan vuosi 2015 kutsuu kaikenikäiset kirjojen äärelle. Palvelu kokoaa yhteen Suomen kirja- ja kirjallisuustapahtumat ja hankkeet ja innostaa vanhoja ja uusia lukijoita kirjojen pariin.
Den tvåspråkiga diktkvällen bjuder på finlandssvensk och finsk poesi. Kaksikielinen runoilta tarjoilee säkeitä ruotsiksi ja suomeksi! Lavaklubi klo 19-22.
Suosittuun 18-25-vuotiaille tarkoitettuun kirjoittajaryhmään valitaan tammikuussa  alkavalle lukukaudelle uudet 12 osallistujaa. Hakuaika päättyy 15.12.
Uutisarkisto
Opettajien tarinankerrontakurssilla Edinburghissa.