Nuoren Voiman Liitto on valtakunnallinen kirjallisuusjärjestö, joka elävöittää suomalaista kulttuuria tapahtumillaan, kirjoittajakoulutuksellaan ja kulttuurilehdillään. Liitto on ollut aktiivisten kirjoittajien, esiintyjien ja lukijoiden yhteisö kohta sadan vuoden ajan. NVL:n toiminta on poliittisesti sitoutumatonta ja avointa kaikenikäisille.

Kirjoittajakoulutus

Kirjoittamaan oppii kirjoittamalla ja saamalla palautetta.
Järjestämme arvostelupalvelua, kirjoittajakursseja ja
sanataideryhmiä kaikenikäisille maanlaajuisesti. Ota selvää.

Runokuu-kirjallisuusfestivaali,
Poetry Jam, Prosak,
kirjalliset salongit, Ketju-klubi. Monitaiteisuus. Yhteisöllisyys.
Tekijät ja yleisöt kohtaavat ja sekoittuvat. Tule mukaan.

Kulttuurilehdet

Nuori Voima on yli satavuotias filosofinen kulttuurilehti, jonka
jokainen numero on teos. Palkittu Kritiikki-lehti tarjoaa pohdittua ja
laadukasta kirjallisuuskritiikkiä ja -esseistiikkaa. Tilaa.

Kirjan vuosi 2015 kutsuu kaikenikäiset kirjojen äärelle. Palvelu kokoaa yhteen Suomen kirja- ja kirjallisuustapahtumat ja hankkeet ja innostaa vanhoja ja uusia lukijoita kirjojen pariin.
Nuori Voima julkaisee numerossa 2/2015 katsauksen runovuoteen 2014. Lehdessä esitellään myös uusia runontekijöitä, jotka valitaan Debytoi runoilijana -kilpailun kautta.
Runokansan suosiosta nauttiva Poetry Jam -klubi jatkaa syyskauttaan monipuolisella ohjelmatarjonnalla. Cafe Mascot klo 19 alkaen!
Kirjailijavieraat lukevat ääneen tekstejään ja keskustelevat yhdessä juontajan ja yleisön kanssa. Kansallisteatterin Lavaklubi klo 19 alkaen.
Uutisarkisto
Opettajien tarinankerrontakurssilla Edinburghissa.