Puheenjohtaja

Matti Kangaskoski (s. 1983) julkaisi esikoisrunokokoelmansa Tältä sinusta nyt tuntuu (Teos) 2012 ja se oli yksi Helsingin Sanomain kirjallisuuspalkintoehdokkaista. Kangaskoski on väitellyt digitaalisesta runoudesta Helsingin yliopistossa.

Varapuheenjohtaja

Maria Matinmikko (s. 1983) julkaisi esikoisteoksena Valkoinen (ntamo) vuonna 2012. Teos voitti Yleisradion Tanssiva karhu -runopalkinnon ja oli ehdokkaana Helsingin Sanomien esikoiskirjakilpailussa. Matinmikko tekee parhaillaan pro gradu -tutkielmaansa Helsingin yliopiston estetiikan laitokselle.

Hallituksen jäsenet

Juhana Henrikki Harju (s. 1989) on kirjallisuuskriitikko ja esiintyvä runoilija. Hän on erityisen kiinnostunut poikkitaiteellisuudesta sekä tekstien ja maailmankatsomusten välisestä suhteesta. Tällä hetkellä Harju opiskelee Helsingin yliopistossa äidinkielen ja kirjallisuuden opettajaksi.

Kaisa Kaakinen (s. 1979) on kirjallisuudentutkija, joka väitteli vuonna 2013 yhdysvaltalaisen Cornellin yliopiston vertailevan kirjallisuustieteen laitoksella. Kaakinen toimii tutkijana Turun yliopiston yleisen kirjallisuustieteen oppiaineessa ja valmistelee muun muassa väitöskirjaansa pohjautuvaa kirjaa "Comparison and the Contemporary: Reading History with Joseph Conrad, Peter Weiss and W. G. Sebald". Tutkimustyön lisäksi Kaakinen suomentaa sosiologi Norbert Eliasin pääteosta "Sivilisaatioprosessi" ja juontaa kirjallisuustilaisuuksia suomeksi, saksaksi ja englanniksi.

Maija Muinonen (s. 1983) on kirjailija jonka esikoisromaani Mustat paperit (Teos) ilmestyi 2013. Romaanille myönnettiin Kalevi Jäntin palkinto. Muinonen on opiskellut kirjallisuutta ja filosofiaa Helsingin yliopistossa ja kirjoittamista Kriittisessä korkeakoulussa.

Mariia Niskavaara (1988) on kirjoittaja, joka on opiskellut kirjallisuutta
Helsingin yliopistossa ja kirjoittamista Kriittisessä Korkeakoulussa.

Katja Raunio (s. 1985) julkaisi esikoisteoksensa Käy kaikki toteen (Teos) vuonna 2015. Romaanille myönnettiin Kalevi Jäntin palkinto. Se oli myös Helsingin Sanomien kirjallisuuspalkinnon ehdokkaana. Raunio on opiskellut Helsingin yliopistossa taidehistoriaa ja käytännöllistä filosofiaa sekä kirjoittamista Kriittisessä korkeakoulussa.

Reetta Pekkanen (s. 1985) on runoilija, jonka esikoisteos Pieniä kovia nuppuja (Poesia) ilmestyi 2014. Pekkanen asuu Tampereella ja työskentelee koordinaattorina kansainvälisessä Arteles-residenssikeskuksessa Hämeenkyrössä. Hän on opiskellut suomen kieltä ja teatterin ja draaman tutkimusta Tampereen yliopistossa.

Tuukka Pietarinen (s. 1996) on kirjoittaja, joka opiskelee estetiikkaa Helsingin yliopistossa ja kirjoittamista Kriittisessä korkeakoulussa.

Pauli Tapio (s. 1986) on Helsingissä asuva runoilija, kääntäjä ja tohtoriopiskelija. Hänen esikoisteoksensa Varpuset ja aika (Poesia) julkaistiin vuonna 2017, ja sille myönnettiin Helsingin Sanomien kirjallisuuspalkinto sekä UNESCON ja Struga Poetry Evenings -festivaalin Bridges of Struga -palkinto. Tapio on kääntänyt muun muassa venäläistä runoutta sekä Sergei Dovlatovin ja Svetlana Aleksijevitšin teoksia. Hänen väitöskirjatutkimuksensa käsittelee mitallisen ja vapaarytmisen runon limittäytymistä 1940-luvun lopun ja 1950-luvun suomenkielisessä runoudessa.

Olavi Uusivirta (s. 1983) on helsinkiläinen lauluntekijä, muusikko, näyttelijä ja vapaa kirjoittaja. Hän on valmistunut teatteritaiteen maisteriksi Teatterikorkeakoulun näyttelijälinjalta keväällä 2012. Lukijana hän on useimmiten liikkeellä tositarkoituksella, ja onnellisimmillaan silloin kun on aikaa kirjoittaa.

Taneli Viljanen ((s. 1982) on taiteilija, joka työskentelee sanojen ja äänen parissa. Hän on julkaissut neljä kirjaa ja neljä musiikkijulkaisua.