Bonnierin kirjakauppa
Etu: Alennus -20 %.

Bonnierin kirjakauppa sijaitsee osoitteessa Korkeavuorenkatu 37, 00130 Helsinki. Valikoimista löytyvät WSOY:n, Kustannusosakeyhtiö Tammen, Johnny Kniga:n ja Readme.fi:n uutuuskirjat. Kirjakauppa on avoinna ma-pe klo 8.30-17.00. Alennus jäsenkortilla tai mainitsemalla jäsenyyden kassalla.

Café Veranda, Finlandia-talo
Etu: Kahvi/tee ja pulla TAI lasi kuohuviiniä 5 €

Finlandia-talon yleisökahvilan, Café Verandan, valoisat ja modernin tyylikkäät tilat tarjoavat viehättävän kohtaamispaikan. Helposti saavutettava sijainti Töölönlahden läheisyydessä kutsuu nauttimaan laadukkaista kahvilatuotteista, toimivista tietoliikenneyhteyksistä ja Finlandia-talon inspiroivasta ilmapiiristä. Nuoren Voiman Liiton jäsenkorttia näyttämällä saat kupillisen pienpaahtimokahvia / luomuteetä ja päivän pullan TAI lasillisen (12cl) kuohuviiniä edulliseen viiden euron hintaan. Yhdellä jäsenkortilla edun voi lunastaa kahdelle hengelle.

Gaudeamus
Etu: -20 % verkkokaupan kirjoista

Tule tutustumaan Gaudeamuksen verkkokauppaan osoitteessa gaudeamus.pikakirjakauppa.fi. Nuoren Voiman Liiton jäsenenä saat kaikista kirjoistamme 20 prosentin alennuksen, myös ale- ja tarjoushinnoista. Alennuksen saat kampanjakoodilla NVL2017. Gaudeamus julkaisee kiinnostavaa tieto- ja tiedekirjallisuutta yhteiskuntatieteen, filosofian, humanististen tieteiden, ympäristön, talouden ja kasvatuksen aloilta.

Kansallisteatteri
Etu:  Liput opiskelijahinnoin esityksestä riippuen 17-25 €

Kansallisteatteri on koko historiansa ajan ollut taiteellinen teatteri, jonka tavoitteena on tarjota kaikille suomalaisille parasta mahdollista suomenkielistä teatteritaidetta. Alusta asti ohjelmistossa ovat vaihdelleet kotimaiset kantaesitykset sekä kiinnostavimmat ulkomaiset näytelmät, klassikkoja unohtamatta. Kansallisteatteri on kautta historiansa herättänyt ohjelmistollaan myös yhteiskunnallista keskustelua. Viime vuosina mm. Kristian Smedsin ohjaama Tuntematon sotilas, Pirkko Saision HOMO! sekä Sami Keski-Vähälän ja Esa Leskisen Neljäs tie ovat osoittaneet, että teatterilla voi olla huomattava merkitys laajemman yhteiskunnallisen keskustelun avaajana. Ensi-iltoja on vuosittain viitisentoista, ja ohjelmistossa kaikkiaan yli 30 eri esitystä. Liiton jäsenet saavat liput jäsenkorttia näyttämällä opiskelijahintaan.

KOM-teatteri
Etu: Liput opiskelijahintaan esityksestä riippuen n. 15 €

KOM-teatteri on helsinkiläinen ammattiteatteri, joka sijaitsee Kapteeninkadulla Ullanlinnassa. Vuonna 1971 perustetun KOM-teatterin ohjelmistoon ovat kuuluneet suomalaisten näytelmätekstien kantaesitykset, näytelmäkirjallisuuden klassikot Tšehovista Brechtiin sekä 2000-luvulla erityisesti tuoreiden kotimaisten romaanien dramatisoinnit. KOM-teatteri perustettiin alun perin kiertäväksi teatteriksi ja teatteri harjoittaa edelleenkin aktiivisesti kiertuetoimintaa Suomessa ja ulkomailla. KOM-teatteri tarjoaa teatterilipun opiskelijahintaan Nuoren Voiman Liiton jäsenkortilla.

Liikkeellä marraskuussa -festivaali
Etu: liput kaikkiin festivaaliesityksiin ammattilaishintaan 15 €

Vuoden 2017 Liikkeellä marraskuussa -nykytanssifestivaali järjestetään Helsingissä 3.-11.11. Yhdeksän päivän aikana näyttämölle ilmestyy kirjo olemuksia ja identiteettejä sekä niiden liukumia ja monitasoisia kollaaseja. Tämän vuoden teoksissa heijastuvat erityisesti kokemukset ja post-humanistiset kysymykset ihmisen, luonnon ja teknologian suhteesta sekä identiteetistä ja sukupuolesta.

Festivaalilla nähdään Helsingissä aiemmin vierailleiden koreografien uudet teokset, Jefta van Dintherin Dark Field Analysis ja Dana Michelin Mercurial George. Ensi kertaa Suomessa nähdään nuoren polven tekijät Claire Vivianne Sobottke, Ola Maciejewska ja Daina Ashbee. Festivaalin kotimainen kantaesitys on Sonja Jokiniemen teos Blab.
Katso koko ohjelmisto: www.liikkeellamarraskuussa.fi

Pieni kirjapuoti
Etu: -10% alennus kirjoista

Pieni Kirjapuoti on palveleva, yksityinen kirjakauppa Turun keskustassa. Valikoimiin poimitaan parhaat uutuudet ja kunnia-asiana pidetään myös  mahdollisimman kattavaa klassikkohyllyä. Kirjojen lisäksi tarjolla on "kaunista turhuutta" sekä välttämättömyyshyödykkeitä, kuten kahvia ja leivoksia. Normaalihintaisista kirjoista (ei pokkareista) myönnetään 10%:n alennuksen Nuoren Voiman Liiton jäsenille.

Ryhmäteatteri
Etu: Liput opiskelijahintaan esitykestä riippuen n.16 €

Helsinkiläinen Ryhmäteatteri on Suomen vanhin ns. vapaa teatteriryhmä. Sillä on 370-paikkainen näyttämö Helsinginkadulla, Kalliossa sekä 560-paikkainen katettu kesäteatteri Suomenlinnassa. Ohjelmistoon kuuluvat vahvasti uudet kotimaiset kantaesitykset sekä dramatisoinnit. Ryhmäteatteriin liput Nuoren Voiman Liiton jäsenille opiskelijahintaan.

SVYL:n kirjakauppa
Etu: -10% alennus tuotteista

Vuonna 1991 perustettu Suomen Viro-yhdistysten liitto (SVYL) on valtakunnallinen kansalaisjärjestö, joka haluaa syventää Suomen ja Viron välisiä suhteita kaikilla elämän alueilla. Liittoon kuuluu nelisenkymmentä paikallisyhdistystä ympäri Suomea. SVYL on erinomainen kanava kaikille Virosta kiinnostuneille. Se tarjoaa ajankohtaista Viro-tietoa, monipuolista kulttuurivaihtoa ja uusia kontakteja. Vuodesta 2001 SVYL on julkaissut omaa kulttuurilehteä viro.nyt. Liiton SVYL-Verkkopuodista voi ostaa Viro-aiheista sekä virosta suomennettua kirjallisuutta ja virolaista musiikkia. Nuoren Voiman Liiton jäsenet saavat tuotteista 10 prosentin alennuksen.

Tulenkantajat-kirjakauppa
Etu: -10% alennus kirjoista

Kirjakauppa Tulenkantajat on kodikas erikoiskirjakauppa Tampereella. Sanasadon ja Savukeitaan täyden valikoiman lisäksi kaupalla on Suomen laajin runotarjonta, runsaasti kulttuurilehtiä sekä harkittu kattaus erilaista proosaa, matka- ja ruokakirjoja, esseitä, filosofiaa, aforismeja, lastenkirjoja ja sarjakuvia. Tulenkantajien kirjakauppa toimii myös kohtaamispaikkana  ja tunnelmaa ylevöittää museaalinen kokoelma klassikkokirjailijoiden muistoesineitä. Yhtä lailla ostaville tai ostamattomille asiakkaille on tarjolla viihtyisä lukunurkkaus. NVL:n jäsenille -10% alennus kaikista kirjoista (Ei koske lehtiä eikä jo valmiiksi alennettuja tuotteita.)

Vastapaino
Etu: -15% alennus kirjoista

Vastapaino
kustantaa yhteiskuntatieteellistä ja humanistista kirjallisuutta niin akateemisen yhteisön kuin laajemmankin yhteiskunnallisen keskustelun tarpeisiin. Ainoana periaatteena on pyrkimys julkaista vahvaa, uutta luovaa kirjallisuutta. Vastapaino tarjoaa Nuoren Voiman Liiton jäsenille 15% alennuksen kirjoista Vastapainon verkkokaupassa ja myyntitapahtumissa.

Zodiac
Etu: NVL:n jäsenkortilla liput hintaan 15 € + toimituskulut

Zodiak - Uuden tanssin keskus  on suomalainen ja kansainvälinen nykytanssin tuotanto-, esitys- ja tapahtumakeskus ja Helsingin tanssin aluekeskus. Zodiak toimii nykytanssin tekijöiden kokoavana toimintayhteisönä ja tuotanto-organisaationa.