Annikin Runofestivaali
Etu: Liput 10 €

Legendaarinen Annikin runofestivaali järjestetään Tampereella jälleen 9.6.2018. NVL:n jäsenet saavat liput alennettuun hintaan 10 €. Lisätiedot: http://www.annikinkatu.net/runofestivaali/.

Café Veranda, Finlandia-talo
Kahvi/tee ja pulla TAI Kahvi/tee ja pieni artesaanileipä TAI lasi kuohuviiniä 5 €

Finlandia-talon yleisökahvilan, Café Verandan, valoisat ja modernin tyylikkäät tilat tarjoavat viehättävän kohtaamispaikan. Helposti saavutettava sijainti Töölönlahden läheisyydessä kutsuu nauttimaan laadukkaista kahvilatuotteista, toimivista tietoliikenneyhteyksistä ja Finlandia-talon inspiroivasta ilmapiiristä.Nuoren Voiman Liiton jäsenkorttia näyttämällä saat kupillisen pienpaahtimokahvia / luomuteetä ja päivän pullan TAI kupillisen pienpaahtimokahvia / luomuteetä ja täytetyn pienen artesaanileivän TAI lasillisen (12cl) kuohuviiniä edulliseen viiden euron hintaan. Yhdellä jäsenkortilla edun voi lunastaa kahdelle hengelle.

Gaudeamus
Etu: -20 % verkkokaupan kirjoista

Helsingin yliopiston omistama Gaudeamus on yksi maamme johtavista tiedekustantamoista, joka palvelee koko suomalaista tiedeyhteisöä ja tieteestä kiinnostunutta laajaa lukijakuntaa. Gaudeamus julkaisee teoksia yhteiskuntatieteen, filosofian, humanististen tieteiden, ympäristön, talouden ja kasvatuksen aloilta. Nuoren Voiman Liiton jäsenenä saat Gaudeamuksen verkkokaupassa  kirjoista 20 %:n alennuksen. Alennus koskee myös tarjoushintaisia kirjoja. Tilausohje: Valittuasi haluamasi kirjat ostoskoriin, syötä kohtaan Lahjakortti/ kampanjakoodi tarjoustunnus NVL2018 ja paina Lähetä. Tämän jälkeen näet saamasi alennuksen ja tilauksen loppusumman postikuluineen. Yli 60 €:n tilaukset saat postikuluitta.

Kansallisteatteri
Etu:  Liput opiskelijahinnoin esityksestä riippuen noin 17-25 €

Kansallisteatteri on koko historiansa ajan ollut taiteellinen teatteri, jonka tavoitteena on tarjota kaikille suomalaisille parasta mahdollista suomenkielistä teatteritaidetta. Alusta asti ohjelmistossa ovat vaihdelleet kotimaiset kantaesitykset sekä kiinnostavimmat ulkomaiset näytelmät, klassikkoja unohtamatta. Kansallisteatteri on kautta historiansa herättänyt ohjelmistollaan myös yhteiskunnallista keskustelua. Viime vuosina mm. Kristian Smedsin ohjaama Tuntematon sotilas, Pirkko Saision HOMO! sekä Sami Keski-Vähälän ja Esa Leskisen Neljäs tie ovat osoittaneet, että teatterilla voi olla huomattava merkitys laajemman yhteiskunnallisen keskustelun avaajana. Ensi-iltoja on vuosittain viitisentoista, ja ohjelmistossa kaikkiaan yli 30 eri esitystä. Liiton jäsenet saavat liput jäsenkorttia näyttämällä opiskelijahintaan.

KOM-teatteri
Etu: Liput opiskelijahintaan esityksestä riippuen n. 15 €

KOM-teatteri on helsinkiläinen ammattiteatteri, joka sijaitsee Kapteeninkadulla Ullanlinnassa. Vuonna 1971 perustetun KOM-teatterin ohjelmistoon ovat kuuluneet suomalaisten näytelmätekstien kantaesitykset, näytelmäkirjallisuuden klassikot Tšehovista Brechtiin sekä 2000-luvulla erityisesti tuoreiden kotimaisten romaanien dramatisoinnit. KOM-teatteri perustettiin alun perin kiertäväksi teatteriksi ja teatteri harjoittaa edelleenkin aktiivisesti kiertuetoimintaa Suomessa ja ulkomailla. KOM-teatteri tarjoaa teatterilipun opiskelijahintaan Nuoren Voiman Liiton jäsenkortilla.

Liikkeellä marraskuussa -festivaali
Etu: täsmentyy myöhemmin

Vuoden 2018 Liikkeellä marraskuussa -nykytanssifestivaali järjestetään marraskuussa Helsingissä.  Festivaalin nettisivut: www.liikkeellamarraskuussa.fi

Pieni kirjapuoti
Etu: -10% alennus kirjoista

Pieni Kirjapuoti on palveleva, yksityinen kirjakauppa Turun keskustassa. Valikoimiin poimitaan parhaat uutuudet ja kunnia-asiana pidetään myös  mahdollisimman kattavaa klassikkohyllyä. Kirjojen lisäksi tarjolla on "kaunista turhuutta" sekä välttämättömyyshyödykkeitä, kuten kahvia ja leivoksia. Normaalihintaisista kirjoista (ei pokkareista) myönnetään 10%:n alennus Nuoren Voiman Liiton jäsenille.

Ryhmäteatteri
Etu: Liput opiskelijahintaan esitykestä riippuen n.16 €

Helsinkiläinen Ryhmäteatteri on Suomen vanhin ns. vapaa teatteriryhmä. Sillä on 370-paikkainen näyttämö Helsinginkadulla, Kalliossa sekä 560-paikkainen katettu kesäteatteri Suomenlinnassa. Ohjelmistoon kuuluvat vahvasti uudet kotimaiset kantaesitykset sekä dramatisoinnit. Ryhmäteatteriin liput Nuoren Voiman Liiton jäsenille opiskelijahintaan.

SVYL:n kirjakauppa
Etu: -10% alennus tuotteista

Vuonna 1991 perustettu Suomen Viro-yhdistysten liitto (SVYL) on valtakunnallinen kansalaisjärjestö, joka haluaa syventää Suomen ja Viron välisiä suhteita kaikilla elämän alueilla. Liittoon kuuluu nelisenkymmentä paikallisyhdistystä ympäri Suomea. SVYL on erinomainen kanava kaikille Virosta kiinnostuneille. Se tarjoaa ajankohtaista Viro-tietoa, monipuolista kulttuurivaihtoa ja uusia kontakteja. Vuodesta 2001 SVYL on julkaissut omaa kulttuurilehteä viro.nyt. Liiton SVYL-Verkkopuodista voi ostaa Viro-aiheista sekä virosta suomennettua kirjallisuutta ja virolaista musiikkia. Nuoren Voiman Liiton jäsenet saavat tuotteista 10 prosentin alennuksen.

Teos & Tulenkantajat -kirjakauppa
Etu: -10% alennus kirjoista

Kirjakauppa Teos & Tulenkantajat  on kodikas erikoiskirjakauppa Tampereella. Kaupalla on Suomen laajin runotarjonta, runsaasti kulttuurilehtiä sekä harkittu kattaus erilaista proosaa, matka- ja ruokakirjoja, esseitä, filosofiaa, aforismeja, lastenkirjoja ja sarjakuvia. Kirjakauppa toimii myös kohtaamispaikkana  ja tunnelmaa ylevöittää museaalinen kokoelma klassikkokirjailijoiden muistoesineitä. Yhtä lailla ostaville tai ostamattomille asiakkaille on tarjolla viihtyisä lukunurkkaus. NVL:n jäsenille -10% alennus kaikista kirjoista (Ei koske lehtiä eikä jo valmiiksi alennettuja tuotteita.)

Vastapaino
Etu: -15% alennus kirjoista

Vastapaino  kustantaa yhteiskuntatieteellistä ja humanistista kirjallisuutta niin akateemisen yhteisön kuin laajemmankin yhteiskunnallisen keskustelun tarpeisiin. Ainoana periaatteena on pyrkimys julkaista vahvaa, uutta luovaa kirjallisuutta. Vastapaino tarjoaa Nuoren Voiman Liiton jäsenille 15% alennuksen kirjoista Vastapainon verkkokaupassa ja myyntitapahtumissa.

Werner & Jarl -kirjakauppa
Etu: Alennus -20 %.

Kirjakauppa sijaitsee osoitteessa Lönnrotinkatu 21. Valikoimista löytyvät WSOY:n, Kustannusosakeyhtiö Tammen ja Johnny Knigan uutuuskirjat. Alennuksen saa niin kivijalkakaupasta kuin verkkokaupastakin koodilla NVLJäsenet2018.

Zodiak
Etu: NVL:n jäsenkortilla liput hintaan 15 € + toimituskulut

Zodiak - Uuden tanssin keskus  on suomalainen ja kansainvälinen nykytanssin tuotanto-, esitys- ja tapahtumakeskus ja Helsingin tanssin aluekeskus. Zodiak toimii nykytanssin tekijöiden kokoavana toimintayhteisönä ja tuotanto-organisaationa.