Runokuun talkoolaishaku on auki!

Tule mukaan talkoolaiseksi Runokuu-kirjallisuusfestivaalille Helsinkiin 21.-27.8.2017! Tarvitsemme vapaaehtoisiksi talkoolaisia, jotka muun muassa vastaavat festivaaliohjelman kulusta tapahtumapisteillä, esiintyjien vastaanotosta sekä auttavat julisteiden jakelussa ja tiedottamisessa. Työtehtäviä on tarjolla koko viikon ajan, ja voitkin valita sinulle sopivan päivän tai päivät. Työtehtävät toteutetaan mahdollisuuksien mukaan pareittain.

Voit ilmoittautua talkoolaiseksi 9.6. mennessä. Merkkaa jo kalenteriisi koulutus to 3.8. klo 17-19 sekä tapaaminen 17.8. klo 17-18 vielä juuri ennen festivaalia.

Emme maksa talkoolaisille palkkioita tai matkakuluja. Sen sijaan tarjoamme kiinnostavan festivaalin ja hauskoja työtehtäviä, tapahtumajärjestämiskoulutusta, talkoopäivien ruokailun, Nuori Voima -lehden vuosikerran, yhteisen kiitoskaronkan sekä pyydettäessä työtodistuksen.

Kysyttävää?

Tuottaja Veera vastaa: veera.koivaara(at)nuorenvoimanliitto.fi

Ilmoittaudu 9.6.2017 mennessä tällä lomakkeella

Nimi *

Katuosoite *

Postinumero *

Postitoimipaikka *

Sähköposti *

Ilmoittaudun *
Käytä ääntäsi! -manifestikurssi
Haluatko kriitikoksi? -kurssi

Ilmoittautumalla kurssille sitoudun maksamaan osallistumismaksun. Mahdollinen peruutus on tehtävä vähintään 10 päivää ennen kurssin alkua. Tämän jälkeen ilmoittautunut joutuu maksamaan kurssimaksun, vaikka peruuttaisikin osallistumisensa.

Viimeinen peruutuspäivä:

Käytä ääntäsi! -manifestikurssi 10.09.2017

Haluatko kriitikoksi? -kurssi  4.10.2017

Olen ymmärtänyt peruutusehdot *
Kyllä

Haluatko liittyä jäseneksi Nuoren Voiman Liittoon? (Mikäli et vielä ole jäsen.)
Haluan.
En halua.